Такая история, заказала телефон в инет магазине, у них есть и офисный магазин, мои знакомые там заказывали 2раза, остались довольны. Я заказала, но тк живу в «зоне Ато» и почты у нас не работают прошу родственницу забрать телефон(она могла только в течении 2х дней об этом предупредила поставщика). Поставщик сказал что отправка новой почты будет в пятницу чтоб успеть до понедельника. Так вот отправили они только вчера вечером и она его не получила даже сегодня. Поставщик морозится якобы мы отправили, и какой с нас спрос, и вообще нас не волнует что вы там не можете. Хотя мы обговорили ранее что получить сможет не позднее вторника.Написали мне что отправлен в пятницу, но не отправили ни в субботу, ни в понедельник до обеда-тогда бы точно успел.
Вопрос могу ли я от него отказаться по закону и вернуть деньги (скрины оплаты есть), и вот что нашла
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг)
1. Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.